Sve vijesti

  • IPG Mediabrands drugi u svijetu u dobijanju novih klijenata

    Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnom nivou plasirale na drugo (Initiative),

  • 2b6eab58a2

    Opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode

    Okrugli stol u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Sudjelovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL   Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su odgonetnuti tajnu uspjeha pojedine agencije, tj. što to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je u

  • magna za home

    50 odsto globalnog digitalnog oglašavanja odvija se na mobilnim uređajima

    U poslednjem izvještaju o globalnom tržištu oglašavanja, Magna – istraživačka agencija u okviru IPG Mediabrands, predviđa rast investicija u sferi oglašavanja za 3,7 odsto, odnosno na 505 milijardi dolara do kraja 2017. godine. Digitalni mediji prevazišli su televiziju i preuzeli primat u prihodima od oglašavanja. Najvećim delom za to je zaslužna prodaja u segmentima

  • dfbc6a9d0a-1024x336

    UM otkriva rezultate Wave9 istraživanja!

      Globalna agencijska mreža UM objavila je po deveti put godišnje rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave. Istraživanje je dalo jasnu poruku: pažnja potrošača je sve kraća i od vitalnog je značaja za sve koji rade u industriji komunikacija i oglašavanja da razumiju koji su životni trenuci kada brend može da bude

  • wp-news12

    Održana Pitch Akademija za medijske agencije

    U okviru Pitch Akademije, predstavnici IPG Mediabrands mreže održali su u Beogradu trening za regionalne timove agencije UM. Program edukacije vodili su Howard Nead, Chief Growth Officer u IPG Mediabrands i Stefan Burford, Chief Strategy Officer u IPG Mediabrands, koji su tokom proteklih godina značajno doprinijeli razvoju strateških i multidimenzionalnih rješenja za klijente networka. „S

  • wp-katarinakostic1

    Katarina Kostić: Ako ste mislili da su mediji dosadni grdno se varate

    U okviru edukativnog programa AcademIAA, Katarina Kostić, regionalna direktorka razvoja za medijske operacije u okviru UM, održala je predavanje pod nazivom “Zašto je čitav svet opčinjen medijima?”, kojim je otvoren edukativni modul Mediji. “Čast mi je bila da u svet, koji se poslednjih godina toliko brzo menja, “uvučem” i polaznike AcademIAA programa. Na ulogu medija

  • wp-biljana_kolakovic1

    Biljana Kolaković: Formula za sticanje povjerenja

    TAJNA FORMULA: Bolje shvatanje podataka, upotreba tehnologije, integrisanje kreativnih ideja i prepoznavanje malih, ličnih medijskih trenutaka koji su važni za potrošače. Universal Media (UM) vjeruje da je posao medijske agencije 21. vijeka da ispriča priču o proizvodu i učini ideju privlačnom i bliskom potrošačima, istovremeno shvatajući sve izazove novih tehnologija. Mi ćemo vam dati maramicu

  • wp-ifmccanngrupaexchanging1

    I&F McCann Grupa u razmjeni iskustava na Zimskom Vivaldi CMO & CCO forumu

    Zimski Vivaldi CMO & CCO forum, koji se održava na Mokroj Gori od 1. do 3. decembra, okupiće stručnjake iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i srodnih industrija u cilju razmjene iskustava i unaprjeđenja struke kod nas, ali i u regionu. Selektor ovogodišnjeg foruma je Vanda Kučera, direktorka korporativnih poslova I&F McCann Grupe, koja će u

  • face-wp-pic1

    I&F McCann Grupa najuspješnija agencijska mreža na reviji BalCannes

    Na regionalnoj reviji najboljih kampanja BalCannes agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe imale su najviše radova, čak šest u 25 najboljih projekata. Žiri novinara po prvi put dodijelio je nagradu za Najbolji projekat kampanji Lav kokice agencije McCann Beograd. Na regionalnoj reviji najboljih kampanja BalCannes agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe

  • automatska-skica62-740x395

    Jačanje regionalnih timova agencije UM

    UM vodeća regionalna medijska agencija u jugo istočnoj Evropi koja posluje u okviru I&F McCann Grupe odlučila je da unaprijedi organizacionu strukturu sa ciljem daljeg razvoja usluga, jačanja timova i optimizacije poslovanja. Unaprijeđenjem organizacione strukture i jačanjem timova medijska agencija UM na najbolji način odgovora potrebama klijenata i izazovima dinamičnog medijskog okruženja, čime potvrđuje