UM Impact Day u znaku solidarnosti

Slika broj 5 post v2

Zaposleni u preko 50 zemalja u kojima posluje globalna agencijska mreža UM obeležili su Impact Day (Dan uticaja) demonstrirajući zajedništvo i solidarnost podelivši na društvenim mrežama svoje aktivnosti služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld. Kao i prošle godine, i ovaj UM Impact Day održava se virtuelno zbog pandemije virusa COVID-19. Novina je da će ova manifestacija prvi put biti obeležena tokom dva dana, i to u četvrtak, 22. i 29. jula. Organizatori su pre svega imali u vidu inkluzivnost i prilagođavanje obeležavanja Impact Day profesionalnim, privatnim, porodičnim, verskim i drugim obavezama zaposlenih, polazeći od toga da se fleksibilnost tokom pandemije pokazala kao najefikasnija i za postizanje boljih rezultata i za zadovoljstvo zaposlenih. Tako su zaposleni u UM agencijama koje posluju u okviru I&F Grupe u Jugoistočnoj Evropi svojim aktivnostima obeležili ovaj dan 22. jula.

Mnogo je problema sa kojima se svet u kome živimo suočava svakoga dana. Rešavanje ovih izazova zahteva zajednički rad, solidarnost pre svega. Samo zajedničkim radom možemo da vršimo uticaj u našim zajednicama. To se možda najviše pokazalo u poslednjih godinu dana, gde je pored naše odgovornosti za svoju bezbednost i bezbednost drugih, najviše dolazila do izražaja i naša solidarnost za druge. Zbog toga je i glavna tema ovog Impact Day-a solidarnost. Pozvali smo naše kolege da podele na svojim profilima na društvenim mrežama šta za njih znači solidarnost i da u skladu sa tim, po sopstvenom izboru, učestvuju u nekoj akciji.“ kaže Branislava Cagronov, regionalna direktorka agencije UM.

Slika broj 7 Slika broj 6 Slika broj 5 Slika broj 4 Slika broj 3 Slika broj 2 Slika broj 1

Impact Day je pokrenut 2016. godine u okviru UM društveno odgovorne inicijative „Bolji svet“ u cilju inspirisanja zaposlenih u preduzimanju aktivnosti radi promovisanja dve osnovne vrednosti: briga i zajednica, a sve zarad kreiranja boljeg sveta za sve nas. Polazeći od ovogodišnje teme, zaposlenima u UM agencijama postavljeno je pitanje šta mogu da urade za druge, ali i šta mogu da urade za sebe polazeći od teme solidarnosti.

UM zaposleni su uzeli učešće u različitim individualnim akcijama, posvetivši sebi časove joge, posetu svojim starijim roditeljima, doniranjem knjiga, odeće i drugih predmeta raznim dobrotvornim organizacijama… Takođe, svetski poznati life coach Tammi Faulds iz Inner Travel Coaching održaće 20-minutnu sesiju vođenih meditacija za UM zaposlene tokom oba dana, simbolično omogućavajući globalnoj UM zajednici da se virtuelno “okupi na jednom mestu”.

Preuzeto sa portala Media Marketing