Sve vijesti

  • UM_Vladimir_Naslovna-750x375

    Crnu Goru ne zaobilaze globalni oglašivački trendovi

    Poslije deset godina rada u medijskoj agenciji UM, i razvojnog puta od Media Plannera, vođe medijskih timova, rada na gotovo svim velikim projektima, učestvovanja u agencijskim pitch procesima, osmišljavanja medijskih strategija i saradnje sa agencijskim klijentima (glavni kontakt za The Coca-Cola Company, L’Oréal i Carlsberg), od početka ove godine Vladimir Draganić je na poziciji Managing Director-a medijske agencije UM Podgorica. Razgovarali

  • jelena-roganovic

    Jelena Roganović unapređena u Media Manager-a

    Jelena Roganović deo je tima agencije UM Podgorica više od 5 godina i za to vrijeme dala je nemjerljiv doprinos uspješnom poslovanju agencije, kao i vođenju najzahtjevnijih klijenata i kampanja. Takođe, Jelena je i do sada vodila operativni medijski tim i tu se pokazala kao lider i mentor. Od početka avgusta, preuzela je poziciju

  • jelena-roganovic

    Jelena Roganović: Praktikujući jogu naučila sam da je sve u životu proces, da uspjeh ne dolazi preko noći

    Jelena Roganović je Media Supervisor u agenciji Universal Media Podgorica. Tu je od 2014. godine, a dio ovog sjajnog tima s oduševljenjem je postala nakon pripravničkog staža koji je omogućio državni program za stručno osposobljavanje studenata. Danas vodi medijski tim i glavni je kontakt za klijente kao što su The Coca Cola Company, Carlsberg, Ferrero… Svoje slobodno vrijeme posvećuje

  • vucic-popovic-1

    Busy april za kolege u UM Podgorica

    Andrea Radojičić, Media Planning Assistant, i Jelena Roganović, Media Supervisor, učestvovale su na Bank & Business Conference 2019 na UDG Montenegro, gde su bile deo stručnog žirija regionalnog case study takmičenja. Njihov kolega Vučić Popović, Digital Media Planner, u Inovaciono preduzetničkom centru Tehnopolis studentima i srednjoškolcima održao je predavanje na temu digitalnog marketinga, a

  • ueps-2019

    UEPS priznanja za mts, Coca-Cola, MAXI, Mastercard i #Neželjenu

    U konkurenciji od ukupno 270 radova prijavljenih na tradicionalni UEPS konkurs, čak 11 priznanja otišlo je u ruke agencije McCann Beograd, i to za projekte #Neželjena, The Red Thread, mts čuva tvoj svet, Započni nešto neprocenjivo, Znate šta kupujete, Maxi pijaca – voće i povrće, Maxi Retro i Krcko Oraščić. “#Neželjena”, realizovana za NVO Centar

  • NEZELJENA_170x116

    Zlato za #Neželjenu i inovativnu upotrebu medija na SEMPL festivalu

    Medijska agencija UM Podgorica osvojila je Zlatnu nagradu na 20. SEMPL festivalu medijskih trendova održanom u Portorožu. Internacionalni žiri nagradio je Zlatnom nagradom kampanju #Neželjena, koja je realizovana u saradnji sa agencijom McCann Podgorica i uz podrške agencije McCann Beograd, i to u kategoriji Inovativna upotreba kanala komunikacije (Innovative Use of the Communication Channel). Medijska

  • a2eae55541

    IPG Mediabrands drugi u svijetu u dobijanju novih klijenata

    Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnom nivou plasirale na drugo (Initiative),

  • 2b6eab58a2

    Opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode

    Okrugli stol u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Sudjelovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL   Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su odgonetnuti tajnu uspjeha pojedine agencije, tj. što to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je u

  • magna za home

    50 odsto globalnog digitalnog oglašavanja odvija se na mobilnim uređajima

    U poslednjem izvještaju o globalnom tržištu oglašavanja, Magna – istraživačka agencija u okviru IPG Mediabrands, predviđa rast investicija u sferi oglašavanja za 3,7 odsto, odnosno na 505 milijardi dolara do kraja 2017. godine. Digitalni mediji prevazišli su televiziju i preuzeli primat u prihodima od oglašavanja. Najvećim delom za to je zaslužna prodaja u segmentima

  • dfbc6a9d0a-1024x336

    UM otkriva rezultate Wave9 istraživanja!

      Globalna agencijska mreža UM objavila je po deveti put godišnje rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave. Istraživanje je dalo jasnu poruku: pažnja potrošača je sve kraća i od vitalnog je značaja za sve koji rade u industriji komunikacija i oglašavanja da razumiju koji su životni trenuci kada brend može da bude

12