One i McCann Podgorica zajedno sa partnerima osvojili 3 nagrade na CIM Forumu
Na ovogodišnjem CIM Awards 2023 koji je po drugi put održan u Kotoru novogodišnja kampanja koju je za klijenta One kreirala agencija McCann
Na ovogodišnjem CIM Awards 2023 koji je po drugi put održan u Kotoru novogodišnja kampanja koju je za klijenta One kreirala agencija McCann
Zaposleni u preko 50 zemalja u kojima posluje globalna agencijska mreža UM obeležili su Impact Day (Dan uticaja) demonstrirajući zajedništvo i solidarnost podelivši na društvenim mrežama svoje aktivnosti služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld. Kao i prošle godine, i ovaj UM Impact Day održava se virtuelno zbog pandemije virusa COVID-19. Novina je da će ova manifestacija prvi put biti obeležena tokom dva dana,
Poslije deset godina rada u medijskoj agenciji UM, i razvojnog puta od Media Plannera, vođe medijskih timova, rada na gotovo svim velikim projektima, učestvovanja u agencijskim pitch procesima, osmišljavanja medijskih strategija i saradnje sa agencijskim klijentima (glavni kontakt za The Coca-Cola Company, L’Oréal i Carlsberg), od početka ove godine Vladimir Draganić je na poziciji Managing Director-a medijske agencije UM Podgorica. Razgovarali
Jelena Roganović deo je tima agencije UM Podgorica više od 5 godina i za to vrijeme dala je nemjerljiv doprinos uspješnom poslovanju agencije, kao i vođenju najzahtjevnijih klijenata i kampanja. Takođe, Jelena je i do sada vodila operativni medijski tim i tu se pokazala kao lider i mentor. Od početka avgusta, preuzela je poziciju
Jelena Roganović je Media Supervisor u agenciji Universal Media Podgorica. Tu je od 2014. godine, a dio ovog sjajnog tima s oduševljenjem je postala nakon pripravničkog staža koji je omogućio državni program za stručno osposobljavanje studenata. Danas vodi medijski tim i glavni je kontakt za klijente kao što su The Coca Cola Company, Carlsberg, Ferrero… Svoje slobodno vrijeme posvećuje
Andrea Radojičić, Media Planning Assistant, i Jelena Roganović, Media Supervisor, učestvovale su na Bank & Business Conference 2019 na UDG Montenegro, gde su bile deo stručnog žirija regionalnog case study takmičenja. Njihov kolega Vučić Popović, Digital Media Planner, u Inovaciono preduzetničkom centru Tehnopolis studentima i srednjoškolcima održao je predavanje na temu digitalnog marketinga, a
U konkurenciji od ukupno 270 radova prijavljenih na tradicionalni UEPS konkurs, čak 11 priznanja otišlo je u ruke agencije McCann Beograd, i to za projekte #Neželjena, The Red Thread, mts čuva tvoj svet, Započni nešto neprocenjivo, Znate šta kupujete, Maxi pijaca – voće i povrće, Maxi Retro i Krcko Oraščić. “#Neželjena”, realizovana za NVO Centar
Medijska agencija UM Podgorica osvojila je Zlatnu nagradu na 20. SEMPL festivalu medijskih trendova održanom u Portorožu. Internacionalni žiri nagradio je Zlatnom nagradom kampanju #Neželjena, koja je realizovana u saradnji sa agencijom McCann Podgorica i uz podrške agencije McCann Beograd, i to u kategoriji Inovativna upotreba kanala komunikacije (Innovative Use of the Communication Channel). Medijska
Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnom nivou plasirale na drugo (Initiative),
Okrugli stol u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Sudjelovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su odgonetnuti tajnu uspjeha pojedine agencije, tj. što to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je u