• www.djordjezivaljevic.com

    Vladimir Draganić

    Izvršni direktor, UM Podgorica

    UM Podgorica

    • Vladimir Draganić

      Izvršni direktor, UM Podgorica

      UM Podgorica

    • Vladimir iza sebe ima devet godina rada u medijskoj agenciji UM, i prešao je razvojni put od Media Plannera do vođe medijskih timova i rada na gotovo svim velikim projektima, vođenja pitch procesa, osmišljavanja medijskih strategija i saradnje sa agencijskim klijentima

      Veoma je ponosan na svoj tim i na vrijednosti koje su zajedno gradili i na kojima danas počiva UM Podgorica.

      Veliku pažnju posvećuje mentorstvu i kontinuiranom razvoju ekspertize i uslova za rad, što za posljedicu ima stabilnu poziciju agencije na tržištu, konstantno unaprjeđenje poslovanja i agencije i klijenata, kao  i reputaciju UM-a kao poželjnog poslodavca.

      Zaljubljenik je u sport i filmove i u slobodno vrijeme se rekreativno bavi boksom.

  • darko

    Darko Lukić

    CEO IPG Mediabrands for SEE

    • Darko Lukić

      CEO IPG Mediabrands for SEE

    • Darko Lukić ima 20 godina iskustva u advertajzing industriji. Širom Jugoistočne Evrope Lukić se smatra vrsnim medijskim strategom sa internacionalnim iskustvom koje uključuje rad i u medijima i u marketinškim agencijama.

      Karijeru je započeo 1996. godine u kompaniji New World Publishing Inc. u Pragu, a nakon 3 godine se pridružio istoj kompaniji u Budimpešti. Sedam godina kasnije, 2005. godine, Darko je bio jedan od osnivača kompanije CEE Business Media, takođe u Budimpešti.

      MBA diplomu je stekao na UK Open University. Tokom karijere u agenciji UM, Darko je sarađivao sa svim ključnim klijentima i tako direktno učestvovao u razvoju UM agencija širom regiona.

      Poznat je po svojoj energiji, posvećenosti uspjehu i dinamičnom svijetu medija, a ponosan je na sve uspjehe koje je UM postigao tokom poslednjih 10 godina, od ulaska na nova tržišta, do dobijanja novih klijenata i uvođenja novih usluga.

      Darko voli da kaže kako se osjeća veoma privilegovano i ponosno što može da sarađuje sa neverovatnim timom agencije UM koji čine ljudi iz svih tržišta Jugoistočne Evrope. Slobodno vrijeme provodi sa porodicom i prijateljima. Voli pozorište i operu, a veliki je ljubitelj i sportskih događaja, posebno fudbalskih i košarkaških.

  • branislava-cargonov

    Branislava Cagronov

    Direktorka UM Beograd i regionalna direktorka UM

    • Branislava Cagronov

      Direktorka UM Beograd i regionalna direktorka UM

    • Branislava Cagronov ima više od 16 godina iskustva u medijskoj industriji, tokom kojih je sarađivala sa nekim od najvećih međunarodnih i lokalnih oglašivača u regionu Jugoistočne Evrope, a koji dolaze iz različitih kategorija kao što su telekomunikacije, maloprodaja, FMCG, finansije i mnogi drugi.

      Prepoznata je po veštinama upravljanja, radu na poboljšanju kvaliteta usluga koje se pružaju klijentima u cilju rasta njihovih brendova i razvoja poslovanja, ali i po veštinama vođenja tima i deljenju sopstvene medijske ekspertize kako sa agencijskim tako i sa klijentskim timovima.

      Posebno je ponosna na dugogodi[nja partnerstva agencije i pojedinih klijenata, što smatra najvećim dokazom uspeha.

      Branislava voli da provodi slobodno vreme sa porodicom i prijateljima. Takođe voli da putuje i posećuje nova mesta, koncerte i istražuje međunarodnu kuhinju i vino.

       

  • KATARINA ROBELI, MD UM Zagreb

    Katarina Robeli

    Izvršna direktorica, UM Zagreb

    UM Zagreb

    • Katarina Robeli

      Izvršna direktorica, UM Zagreb

      UM Zagreb

    • Katarina Robeli ima 20 godina iskustva u medijskoj industriji i izvrsna je poznavateljica medijskog tržišta u Hrvatskoj i SEE regiji. Sarađivala je s brojnim klijentima iz različitih kategorija, od maloprodaje do FMCG, financija do telekomunikacija.

      Katarina je dobra u vođenju timova, vješt je pregovarač i medijski strateg usmjeren na kontinuirano unapređenje poslovanja agencije i klijenata.

      Rečenica koja je najbolje opisuje: „Idem do kraja ili ni ne počinjem. Ako baš ne ide, uvijek probam samo još jednom“.

  • marijana-kovacevic

    Marijana Kovačević

    Izvršna direktorka, UM Sofia

    UM Sofia

    • Marijana Kovačević

      Izvršna direktorka, UM Sofia

      UM Sofia

    • Marijana ima 11 godina iskustva u industriji komunikacija, a stekla ga je radom u agenciji u Podgorici od njenog osnivanja. Diplomirala je na Fakultetu političkih nauka, a tokom rada u agenciji stekla je sveobuhvatno znanje iz odnosa sa javnošću, medijskog planiranja i kupovine medijskog prostora i kreativnog rada na raznim projektima za klijente agencije.

      Ponosna je na činjenicu da je tokom kratkog perioda UM Sofija postala jedna od vodećih medijskih agencija na tržištu, koja se fokusira na veštine, znanje i ljude. Tim koji sačinjava 17 medijskih stručnjaka obezbedio je portfolio klijenata iz raznih kategorija.

      Svoje slobodno vrijeme provodi na egzotičnim putovanjima, većinom istražujući svoj omiljeni kontinent – Aziju. Govori hebrejski i veliki je ljubitelj knjiga.

  • nermina-masala

    Nermina Kelić

    Izvršna direktorka, UM Sarajevo

    UM Sarajevo

    • Nermina Kelić

      Izvršna direktorka, UM Sarajevo

      UM Sarajevo

    • Postoje oni momenti u životu kada neke odluke u potpunosti odrede naš životni i profesionalni put. Jednu takvu imala je sa nepunih 17 godina kada se od gotovo završenog upisa na Arhitektonski fakultet okrenula marketingu i odabrala EFSA. Za tu odluku kaže da je visoko na listi njenih najboljih u životu jer smatra da radi najbolji posao na svijetu, dakle, posao koji voli.

      Već po završetku studija Marketinga na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, pridružuje se jednoj od najvećih marketinških porodica na svijetu. Od 2008. godine stiče bogato radno iskustvo prvo u McCann-u, a potom u sestrinskoj agenciji UM Sarajevo na čijem je čelu od 2014. godine.

      Njeno iskustvo i znanje iz strateškog planiranja, media planninga i buyinga na tradicionalnim i online medijima, menadžmenta društvenih medija i sl. su rezultat posvećenog rada i uspješnog upravljanja projektima za mnoge klijente, kao što su The Coca-Cola Company, Mercator, Raiffeisen BANK, Violeta, Podravka, H&M, MasterCard itd.

      Jedan od najvažnijih aspekata njene karijere je podučavanje i doprinos u stvaranju boljeg profesionalnog okruženja, zbog čega se često nalazi u ulozi mentora i predavača na fakultetu, seminarima, i konferencijama.

      Fotografija i slikarstvo su nešto što voli raditi u slobodno vrijeme. Ponosna je što može reći da je i zvanično ostvarila svoj desetogodišnji plan za budućnost koji je napisala tokom studija, a sada sa jednakom dozom znatiželje i ljubavi prema poslu korača kroz drugu profesionalnu dekadu. Van posla uživa u društvu dva plavooka mališana, a u kancelariji u najboljem poslu na svijetu.

  • roza-petrovska2

    Roza Petrovska

    Izvršna direktorka, UM Skopje

    UM Skopje

    • Roza Petrovska

      Izvršna direktorka, UM Skopje

      UM Skopje

    • Roza se pridružila agenciji UM 2003. godine. Kao diplomirani inženjer tehnologije, u agenciji je dobila priliku da primjeni stečeno znanje i veštine iz organizacije, komunikacije, administracije, upravljanja projektima i ljudskim resursima, kao i iz analize podataka.

      Tokom godina radila je na raznm pozicijama u agenciji UM, kao i u svim ključnim timovima, što je dovelo do toga da postane inspirativan vođa koji ume uspješno da upravlja projektnim timovima i implementira poslovne inovacije.  

      Tokom karijere u agenciji UM, imala je važnu ulogu zbog svog svežeg i inovativnog razmišljanje kojim je podržavala edukaciju zaposlenih, ali i zbog inovativnog pristupa za uključivanje potrošača i podizanje zadovoljstva klijenata na viši nivo.

      Roza je bila deo tima koji je osvojio prvog “Zlatnog lava” za Makedoniju na uglednom svijetskom advertajzing festivalu “Cannes Lions” u Kanu 2009. godine, za kampanju za podizanje svijesti o raku testisa “Check them!”(Provjeri ih).

      Roza obožava putovanja, prirodu, arhitekturu i fotografisanje pejzaža, kao i sklapanje novih prijateljstava. Već dugi niz godina uživa i u amaterskoj glumi, muzici i pisanju.

  • suela

    Suela Shtylla

    Izvršna direktorka, McCann Tirana

    McCann Tirana

    • Suela Shtylla

      Izvršna direktorka, McCann Tirana

      McCann Tirana

    • Suela predstavlja McCann porodicu od njenog osnivanja u Albaniji. Pre 8 godina počela je da radi kao Izvršna direktorka agencije i oko sebe izgradila tim koji je danas poznat kao McCann Tirana. Kao rezultat njenog rada i posvećenosti, agencija se danas nalazi među deset najboljih u Albaniji, i viđena je kao kompanija koja postavlja standarde, ali i etičke principe profesionalizma i poslovanja.

      Suelina biografija sastoji se od više od 13 godina iskustva u komunikacijskoj industriji i rada sa međunarodnim i lokalnim klijentima poput: The Coca – Cola Company, Albtelecom, MasterCard, L’Oreal, Trans Adriatic Pipeline, Intesa Sanpaolo Bank, itd.

      Njena uloga i vizija su centralni u menadžmentu i administraciji agencijske strateške pozicije, razvoja i new business-a. Odlična je u strateškom i analitičkom razmišljanju. Osim toga ima i odlične komunikacijske i pregovaračke sposobnosti, budističko strpljenje i smirenost, kao i oštro oko za detalje.  

      Njeni glavni hobiji su knjige o jogi za planinare i pridobijanje novih klijenata :-)