• Simply Tastly, UM Beograd

    The Coca-Cola Company

    • Simply Tastly, UM Beograd

      The Coca-Cola Company

      Aplikacija Coca-Cola Simply Tastly: 
      Tokom tromjesečne kampanje postigli smo neverovatne rezultate, obezbedili 76.000 preuzimanja mobilne aplikacije Tastly kompanije Coca-Cola i ponudili zauzetim mamama brze i jednostavne recepte za porodične obroke.
      NAGRADE:
      Top 25 kampanja na BalCannes, Weekend Medijskom Festivalu u Rovinju, 2016
      Best Mobile na festivalu IAB MIXXA, Srbija 2016

  • Fanta & Yasserstain, UM Beograd

    The Coca-Cola Company

    • Fanta & Yasserstain, UM Beograd

      The Coca-Cola Company

      Za današnje tinejdžere igra znači nešto sasvim drugo nego pre 20 godina. Za razliku od svojih roditelja ili starijih braće i sestara, pod igrom podrazumevaju pre svega online igrice, chatovanje, instant poruke, Jutjubere, video zapise, fotografije… Fanta je deo njihovog svakodnevnog vremena za igru, i Fanta je prijatelj sa Yasserstain, najkul ekipom sa YouTube-a, pa je i Fanta kul lik!

      NAGRADE:
      Gold, Best social media campaign, SEMPL 2016, Portoroz, Slovenija

       

  • Superseniori, UM Zagreb

    Zajednički put, Slagalica

    • Superseniori, UM Zagreb

      Zajednički put, Slagalica

      Bez ikakvog budžeta, imali smo zadatak da podignemo svjest o dobrotvornim fondacijama Zajednički put i Slagalica, ali i o sve većem problemu starenja populacije u Hrvatskoj. Naš cilj je bio da obrazujemo javnost o neophodnosti reintegracije starijih sugrađana u svakodnevni život u Hrvatskoj, kao i dovođenje novih članova i volontera u ove fondacije.
      NAGRADE:
      Top 25 kampanja na BalCannes, Weekend Medijskom Festivalu u Rovinju, 2016

  • BMW X1 sDrive, UM Zagreb

    BMW

    • BMW X1 sDrive, UM Zagreb

      BMW

      U teškim ekonomskim vremenima, kada je cena najbitnija, morali smo da poboljšamo prodaju i pozovemo ciljnu publiku na probnu vožnju. Premašili smo sva očekivanja. Broj probnih vožnji bio je 822% veći od očekivanog, a prodato je i tri puta više automobila nego što je bilo planirano.
      NAGRADE:
      IAB MIXX 2015 Hrvatska, Najbolja Medijska Stragtegija

  • Shake & Take App, UM Zagreb

    The Coca-Cola Company

    • Shake & Take App, UM Zagreb

      The Coca-Cola Company

      Kompanija Coca-Cola je htela da pomoću zabavne mobilne aplikacije stupi u kontakt sa tinejdžerima. Da bismo pridobili tinejdžere morali smo da govorimo njihov jezik i budemo tamo gde su i oni, na svim digitalnim medijima. Rezultat je bio odličan! Imali smo 30 odsto više preuzimanja nego što smo prvenstveno planirali!

  • Radosnica, UM Skoplje

    Becutan

    • Radosnica, UM Skoplje

      Becutan

      Za Becutan, brend za bebe koji postoji više od 20 godina, kreirali smo “Radosnicu”, onlajn spomenar za bebe namenjen novim generacijama majki. Svi znamo koliko mame vole svoje bebe, ali i koliko vole da dele sve i svašta putem društvenih medija, od snimaka ultrazvuka, do prvih kupki, odmora i obroka. Njihova beskrajna ljubav i ponos zaslužuju mesto gde sve njihove uspomene mogu da se sakupljaju i dele.

  • Superstay Better Skin, UM Sofija

    Maybelline

    • Superstay Better Skin, UM Sofija

      Maybelline

      U svrhu lansiranja novog pudera kompanije Maybelline u Bugarskoj, odabrali smo šest “običnih” Bugarki sa različitim načinima života za brend ambasadorke koje će širiti vest na svim medijskim kanalima. One su bile heroine lansiranja, čime je Maybelline dokazao da razume sve dame i njihove posebnosti.

  • Share a Coke, UM Beograd

    The Coca-Cola Company

    • Share a Coke, UM Beograd

      The Coca-Cola Company

      Tokom leta, kompanija Coca-Cola je lansirala personalizovane limenke, pa smo odlučili da damo tinejdžerima leto koje nikad neće zaboraviti – dali smo im limenke koje mogu da dele, ili s kojima mogu da iznenade svoje prijatelje i poklone im nešto posebno napravljeno baš za njih, i tako dožive najbolje leto ikada! Srpski tinejdžeri su bili među među najaktivnijima u Evropi po broju kreiranih i podeljenih aktivnosti sa Koka-Kolom.

      Nagrade:

      Festival of media trends SEMPL 2013, Portoroz, Slovenia
      “Grand Sempler”
      “Golden Sempler” strateška upotreba media mix-a

      http://www.sempl.si